Min dag

Ska försöka komma igång med bloggandet nu, jag hoppas att jag får några läsare så småningom om jag håller intresset uppe.

Visste är det skönt med sommarlov? Sova hur länge man vill och slippa tänka på skola och annat. Idag gick jag i pyjamas till halv 1, och det är inte likt mig. ;-) Efter jag har fixat till mig lite och lagat och ätit mat åkte jag och min kära vän Jessica till ett bad som ligger på cykelavstånd. Vi låg och pressa i solen ett bra tag, och jag tycker jag kan se lite resultat iallafall. Jag brukar inte bli speciellt brun precis. . .

Nu har jag gått med i BlogLovin´ utan att riktigt veta Vad det är men som jag fattar det är det alltså till för att hålla reda på sina favoritbloggar. Ganska smart.
Följ gärna min blogg med BlogLovin.


<a href="http://www.bloglovin.com/blogg/794752/pinknails-by-hanna?claim=g7zb73hfn6p">Följ min blogg med
bloglovin</a>


Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0