BILDER

Här kommer lite bilder från igår och idag ;-)

Jessica från badet igår




Jag igår, min outfit. Hahha verkligen snygg pose (y)

Linne Gina Tricot
Jeansleggins med dragkedja Gina Tricot
(Stora hårspännen Kicks)




Min söta syster idag. En liten fisunge!




Jag idag. Älskar jeansshortsen från Vero Moda!  För övrigt är jag osminkad
och har vääääldigt fin frisyr...

Hoppas att alla har haft en bra dag. Själv tog jag en tur till landet med mamma och pappa och bada i den iskalla Östersjön!
Följ gärna mig med BlogLovin. Jag ska försöka bli bättre på att skriva.
Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Frida

Fina bilder! Din outfit var jättefin. :)

2009-06-26 @ 17:36:24
URL: http://gaiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0